chimbley انواع بازار اقتصادی خبرنگار

chimbley: انواع بازار اقتصادی خبرنگار قیمت تیرآهن بازار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هیچگاه کارمند سپاه نبودم/ قرار بود ناطق رییس‌جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش

محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده است بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام

هیچگاه کارمند سپاه نبودم/ قرار بود ناطق رییس‌جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش

محسن رفیق دوست : هیچگاه کارمند سپاه نبودم/به روحانی رای دادم و پشیمان نیستم/قرار بود ناطق رییس جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش کردند

عبارات مهم : ایران

محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده است بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام روحانی بوده گرفته تا ماجرای اخراجش از دبیرستان، نظرش راجع به استقلال و آزادی کشور و ماجرای رای آوردن خاتمی در سال 76!

به گزارش ایلنا، سیدعلی ضیا مجری برنامه فرمول یک؛ یکشنبه شب میزبان محسن رفیق دوست وزیر سپاه دوران دفاع مقدس بود و گفتگوی پرتیتری را با او روانه آنتن کرد.

رفیق دوست در ابتدا در پاسخ به اینکه او را سردار صدا کند یا دکتر، گفت: من دکتر نیستم مریضم! البته شوخی می کنم، من را سردار صدا کنید بهتر است.

هیچگاه کارمند سپاه نبودم/ قرار بود ناطق رییس‌جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش

هرکاری کنم به خوشگلی تو نمی شوم!

وی همچنین خطاب به ضیا که از او اجازه گرفت تا یقه لباسش را درست کند، به شوخی بیان کرد: هر کاری می خواهی بکن. من هر کاری کنم به خوشگلی تو که نمی شوم!

محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده است بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام

وزیر سپاه دوران جنگ راجع به فرزندانش توضیح داد: سه پسر و یک دختر دارم، هر چهار تایشان کار می کنند و مستقل هستند. کار آزاد دارند و هیچ کدامشان از هیچ رانتی استفاده نکرده اند. حتی دوره ای که در بنیاد مستضعفان بودم آنها از 15 کیلومتری بنیاد هم رد نمی شدند.

هیچوقت کارمند سپاه نبودم و بازنشسته آنجا هم نمی شوم

رفیق دوست ادامه داد: خود من قبل از انقلاب کاسب بودم و منزل و زندگی و ماشین داشتم. در ادامه به واسطه فعالیتهایی که در انقلاب داشتم وارد سپاه شدم و کارمند آنجا نبودم. بنابراین پرونده پرسنلی در سپاه ندارم و نمی شود مرا بازنشسته کنند!

وی راجع به علت علاقمندی اش به فضای انقلاب اظهار کرد: پدر من از مریدان آیت الله کاشانی بود که مرید مصدق هم بود و من از وقت نوجوانی با سیاست آشنا شده است بودم.

هیچگاه کارمند سپاه نبودم/ قرار بود ناطق رییس‌جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش

وقتی معلم طرفدار شاه، اعلامیه پخش کن سیار می شود!

این صورت سیاسی در بیان خاطره ای از نوجوانی اش گفت: من در دبیرستان بهبهانی درس می خواندم و کاری در مدرسه کردم که مجبور شدند مرا اخراج کنند. ما یک معلم زبان داشتیم که به جای درس دادن از شاه تعریف می کرد و پدرش هم نماینده مجلس بود. این معلم یک فولکس واگن داشت و من اعلامیه های متعددی را بدون اینکه بفهمد به بالای سپر ماشینش چسباندم و او رانندگی که می کرد این اعلامیه ها پخش می شد، تا مجلس که برسد، با تیراندازی متوقفش کردند و تا بیاید بگوید کیست کتک مفصلی خورده بود!

محسن رفیق دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده است بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام

شعبون بی مخ شعار می داد زنده باد شاه خائن، فوت بر مصدق پیر خردمند!

رفیق دوست همچنین با اشاره به اینکه از ابتدا روحیه ضدشاهنشاهی را در خودم حس می کردم، راجع به مصدق تصریح کرد: مصدق با یک اشتباه ملت را از دست داد و خودش باعث شد به سقوط کمک کند. در روز 28 مرداد شعبان جعفری معروف به شعبون بی مخ در جیپی سوار شده است بود و مرتب می گفت زنده باد شاه خائن، فوت بر مصدق پیر خردمند! به او گفتند آیا داری به شاه فحش می دهی و از مصدق تعریف می کنی!؟ او هم به راننده گفت دور بزن برویم میدان خراسان شکم کسی که این شعار را یادم داد سفره کنم. ببینید چه کسانی طرفدار شاه بودند!

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب با آیت الله مهدوی کنی که طلبه 14،15 ساله ای بود آشنا شده، یادآور شد: به مرور با طلوع آفتاب امام راهمان را پیدا کردیم و جزو نخستین افرادی بودیم که عضو هیات موتلفه شدیم. با امام بودیم و هنوز هم با امامیم.

هیچگاه کارمند سپاه نبودم/ قرار بود ناطق رییس‌جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش

طرفدار موتلفه هستم ولی عضوش نیستم!

این صورت که تا قبل از انقلاب از اعضای نسبتاً رده بالای جمعیت موتلفه بود، در پاسخ به ضیا راجع به علت جدایی اش از موتلفه گفت: من تا قبل از انقلاب تا پیش از اینکه زندانی شوم عضو حزب موتلفه بودم. بعد از انقلاب هم طرفدارشان هستم و برایشان صحبت هم می کنم، ولی چون ارتشی هستم نمی توانم عضو موتلفه باشم.

رفیق دوست در پاسخ به این پرسش ضیا که امسال به چه کسی رای دادید، گفت: به آقای قالیباف رای دادم!

دوره قبل به آقای قالیباف رای دادم و این دوره به روحانی

ضیا هم به این توصیه اشاره کرد که قالیباف که به نفع رییسی کنار رفت و رفیق دوست یادآور شد: دوره قبل به قالیباف رای دادم. این دوره به آقای روحانی رای دادم. به آقای رییسی که قطعا رای ندادم. حالا هم به روحانی انتقاد دارم ولی از اینکه به او رای داده ام ناراضی نیستم.

قبل از انقلاب در کشور عزیزمان ایران بدون حضور شاه جهت تقسیم کشور تصمیم می گرفتند

وی راجع به نتیجه های انقلاب اسلامی و اوضاع فعلی کشور تصریح کرد: قبل از انقلاب استالین و روزولت و چرچیل بدون اجازه ملت کشور عزیزمان ایران و شاه آن به سعدآباد رفتند و تصمیم گرفتند چطور کشور عزیزمان ایران را اشغال و آن را تقسیم کنند! نخست وزیر شاه دید خیلی ضایع است به شاه گفت حداقل درخواست ملاقات بده! او هم درخواست داد که حتی این را هم قبول نکردند. ولی امروز 5+1 یک طرف میز می نشینند و ما یک طرف میز و این خیلی مهم هست. امروز از هیمنه کشور عزیزمان ایران می ترسند و دست و پا می زنند.

کشوری مستقل تر از کشور عزیزمان ایران نداریم و این یک حُسن است

رفیق دوست راجع به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نیز گفت: راجع به شعار استقلال، مستقل تر از کشور عزیزمان ایران نداریم. شاید بعضی از اهل سیاست بگویند این حسن نیست ولی ما این را یک حسن می دانیم.

سال 76 همه تلاش کردند و قرار بود ناطق رییس جمهور شود ولی مردم خاتمی را گزینش کردند

وی ادامه داد: راجع به آزادی هم کشور ما آزاد است اگر بعضی اعتراضی دارند راجع به آزاد نبودن غیرخوبی ها هست. کجا چنین انتخابات آزادی را می بینید. به عنوان نمونه در سال 76 قرار بود آقای ناطق گزینش شود و خیلی جهت این عنوان تلاش شد ولی مردم آقای خاتمی را گزینش کردند. ناطق 7 میلیون و خاتمی 18 میلیون رای آورد.

ماجرای مادر سه شهید که هنگامی که فهمید رای به شخص خاصی مدنظر رهبری نیست خاتمی را گزینش کرد

وزیر سپاه دوران جنگ با ذکر خاطره ای یادآور شد: آن سال من رفتم رای بدهم که دیدم رییس یک صندوق ناراحت هست. او طرفدار ناطق بود و هنگامی که از او پرسیدم آیا ناراحتی، گفت آن زن چادری را می بینید، او مادر سه شهید است ولی به آقای خاتمی رای داده هست. من هم سراغ آن مادر رفتم و علت کارش را پرسیدم. او پاسخ داد من تا روز چهارشنبه احساس می کردم که نظر مقام معظم رهبری معطوف به آقای ناطق است ولی بعد از صحبت چهارشنبه ارزش به این نتیجه رسیدم که جهت ایشان فرقی نمی کند. به همین خاطر گفتم اگر آقای ناطق بیاید ادامه مسیر آقای هاشمی رقم می خورد، بگذار به آقای خاتمی رای بدهم تا شاهد تغییرات باشیم.

وی در آخر گفت: توده مردم حاکمیت را گزینش کرده اند نه جریانات سیاسی.

«فرمول یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی این هفته به مناسبت دهه فجر شنبه تا پنجشنبه بین ساعت 19:30 تا 21 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و علی ضیا در این برنامه مهمان اشخاص سیاسی است.

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | انقلاب | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه