chimbley انواع بازار اقتصادی خبرنگار

chimbley: انواع بازار اقتصادی خبرنگار قیمت تیرآهن بازار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران‌مان خوشحالم ، شفر

سرمربی استقلال گفت: از عملکرد امروز بازیکنانم خیلی راضی‌ام ولی هنوز خیلی جا جهت بهتر شدن داریم.

خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران‌مان خوشحالم ، شفر

شفر: خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران مان خوشحالم

عبارات مهم : بازیکن

سرمربی استقلال گفت: از عملکرد امروز بازیکنانم خیلی راضی ام ولی هنوز خیلی جا جهت بهتر شدن داریم.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: بازیکنانم بعد از بازی قبلی و پیش از این بازی گفته بودند که می خواهند یک بازگشت خوب داشته باشند. از عملکرد امروز بازیکنانم خیلی راضی هستم. ما خوب بازی کردیم و سریع کار می کردیم. یک فوتبال بزن زیرش و بازی بلند در دستور کار ما نبود. همه با لبخند بازی را می دیدند.

خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران‌مان خوشحالم ، شفر

او افزود: یک تبریک خیلی خوب باید به ابراهیمی بگویم. یک مدت طولانی بود از این گل ها نزده بود و امروز یک گل خوب زد. دیروز خیلی تمرینات خوبی در ضربات ایستگاهی داشت و ما بازیکنانی می خواهیم که ضربات ایستگاهی را خوب بزنند. نه به خاطر ضربه ایستگاهی بلکه ما به خاطر اینکه او در قلب تیم بازی می کند، خیلی خوشحال کننده بود.

شفر گفت: هر لحظه هواداران پشت تیم ما هستند. خیلی خوشحالم که هواداران مان، بازیکن سابق من علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند. این یک نوع احترام هست. می دانم که هواداران بسیار خوبی داریم. خوشحالم که هواداران ما به سرمربی حریف احترام گذاشتند و او را تشویق کردند. خیلی خوشحال شدم که امروز در هتل و مسابقه او را دیدم. بازیکن بسیار خوبی بود و مطمئنم راهش را به عنوان یک مربی ادامه می دهد.

سرمربی استقلال گفت: از عملکرد امروز بازیکنانم خیلی راضی‌ام ولی هنوز خیلی جا جهت بهتر شدن داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا هنگامی که تیمش با تفکر آلمانی بازی می کند، بهتر کار می کند و بالای چهارصد پاس بین بازیکنان استقلال رد و بدل شد و آیا آبی ها بین دو نیمه بهتر شدند، گفت: از تعریف شما متشکرم. همه کارهایی که ما انجام می دهیم و شما می بینید، به خاطر تمرینات سخت ماست. این خیلی کار راحتی نبود که در هفته های اول بخواهیم روش بازی تیم را عوض کنیم و بازی دیگری را ارائه دهیم. اول شخصیت تیمی هست. بازیکنان می خواهند یاد بگیرند و بهتر شوند. ما تیم بسیار خوبی داریم. مثل زدن پیانو است و باید تمرین کنیم.

او ادامه داد: ما تمرین پاس بدون حریف را انجام می دهیم. بعضی وقت ها می بینم که شاید باید دوباره این کار را بکنیم. ما هر لحظه این کار را تکرار می کنیم. قدم به قدم تیم ما هروز بهتر می شود. با آمدن منتظری یک بازیکن اضافه داریم که می تواند بهتر بازی کند. خیلی ها شاید می گفتند پژمان شانسی جهت بازگشت ندارد. ما قدم به قدم پژمان را به تیم برگرداندیم. یک ربع، بیست دقیقه، یک نیمه و حالا بازی کامل. ابراهیمی و چشمی الان دو هافبک بسیار قدرتمند ما هستند. بازیکنان بسیار خوبی مثل مجید حسینی را هم عقب داریم که پاس بلند خوبی ارسال می کند. ما هر لحظه تلاش می کنیم تیم حریف را به خوبی آنالیز کنیم. هنگامی که دقایقی از بازی خود را می بینیم، نمی گوییم آیا بد بودیم، می گوییم باید بهتر از این شویم. اگر آمادگی جسمانی خوبی نداشته باشید، مجبور می شود بازی بلند را انجام دهید و هافبکها باید توپ را نگاه کنند. ما هروز باید کار کنیم و کار تمام نشده. باید هرروز تمرین کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که چگونه تیمش در دقیقه ۵۷ توانست ۲۲ پاس دهد، بیان کرد: ما نیاز داریم تا همه بازیکنان ما اعتماد به نفس داشته باشند. در تمرین سه بار در هفته فقط پاسکاری می کنیم.

خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران‌مان خوشحالم ، شفر

شفر در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش جهت ضربات پنالتی هم تمهیداتی دارد، گفت: بله جهت ضربات ایستگاهی تمرین می کنیم. امید نورافکن بازیکنی است که با هر دو پا خوب شوت می زند ولی ضرب ایستگاهی ای که او زد، چیزی نبود که من می خواستم. ما می خواهم او مستقیم به سمت دروازه شوت بزند. او استعدادی جهت آینده است و به دنبال یادگیری هست. هنگامی که من صحبت می کنم، او چشم هایش به لب های من است تا یاد بگیرد. بازی قبل زکی پور بازی کرد و این بازی هم نورافکن بازی کرد. ما بازیکنان خوبی داریم. باور کنید بازیکنان ما خوشحالند و خیلی اعتماد به نفس دارند. بویان و تیام که آمدند، همه بازیکنان گفتند بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند. کسی نمی گوید این بازیکن در پست من هست. همه دنبال موفقیت هستند. برزای که وارد زمین می شود، نمی گوید آیا من بازی نمی کنم. او تلاشش را می کند و این روحیه تیمی بسیار مهم هست. امیدوارم در قطر موفق باشیم. باید الریان را آنالیز کنیم.

وی راجع به کیفیت تیم سپیدرود و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر، اظهار کرد: این تیم صد درصد کاری که یک تیم می توانست انجام دهد را انجام داد. پاس بلند داشتند، کرنر داشتند و شوتزنی هم داشتند. نیمه اول یک شوت خیلی خوب هم زدند و شانس گل خوبی داشتند. ما قبل از بازی با آنها، آنها را آنالیز کردیم. آنها را خوب می شناختیم. من جهت علی کریمی خوشحالم. این تیم می تواند در لیگ بماند.

سرمربی استقلال گفت: از عملکرد امروز بازیکنانم خیلی راضی‌ام ولی هنوز خیلی جا جهت بهتر شدن داریم.

شفر راجع به حضور تیام در مصاف با سپیدرود گفت: طبیعی بود هنگامی که دو هیچ یا سه بر صفر جلو باشیم به میدان بیاید. خیلی با ما تمرین نکرده بود. صبح وزنه زده بود. قبل از بازی و حتی در بین دو نیمه هم کمی تمرین کرد. مسئله این است که بازیکن آزاد از باشگاهی نیامده و شاید 5-6 بازی به میدان نرفته باشد. باید با او قدم به قدم کار کنیم تا آمادگی جسمانی اش بالاتر برود. نباید فقط روی پاس های بلند بلکه روی پاس های کوتاه هم باید کار کنیم. او فقط جهت این فصل نیست بلکه می تواند در آینده هم به استقلال کمک کند.

وی راجع به اوضاع دروازه بانان استقلال در آسیا و اینکه حسینی بازی می کند یا رحمتی، گفت: وقت داریم.

خیلی جا جهت بهتر شدن داریم/ جهت کریمی و هواداران‌مان خوشحالم ، شفر

واژه های کلیدی: بازیکن | استقلال | بازیکنان | هواداران | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه