chimbley انواع بازار اقتصادی خبرنگار

chimbley: انواع بازار اقتصادی خبرنگار قیمت تیرآهن بازار

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند / لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند همه صحنه بین‌المللی را همراه خود کنند و شرایط را هم نمی‌توانند سخت‌تر از این کنند، گفت: استقامت ما د

استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند / لاریجانی

لاریجانی: استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند

عبارات مهم : ایران

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها نمی توانند همه صحنه بین المللی را همراه خود کنند و شرایط را هم نمی توانند سخت تر از این کنند، گفت: استقامت ما در جنگ باعث شده است امروز آنها جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند؛ بنابراین اگر در اقتصاد هم مقاوم باشیم به دنبال تحریم نخواهند رفت و اگر بروند هم تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در همایش ۱۵ هزار شهید فرماندهی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: تحریم ها گاهی به نفع اقتصاد کشور است به شرط این که زمینه حضور مردم در اقتصاد فراهم شود که ان شاءالله این اتفاق می افتد. ما معتقدیم این روحیه باعث می شود تحولی در اقتصاد کشور ایجاد شود و تولید و بهره وری هم زیاد کردن پیدا می کند؛ در این صورت دشمن های ما نمی توانند در مورد تحریم ها توفیق پیدا کنند.

استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند / لاریجانی

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با دقت راه را جهت حضور مردم در اقتصاد فراهم می کنند، اضافه کرد: آمریکایی ها نمی توانند همه صحنه بین المللی را همراه خود کنند، آنها شرایط را هم نمی توانند سخت تر از این کنند ولی اگر ما روی پای خود بایستیم آنها را مایوس می کنیم همچنان که روحیه استقامت ما در جنگ باعث شده است امروز آنها جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند؛ بنابراین اگر در اقتصاد هم مقاوم باشیم به دنبال تحریم نخواهند رفت و اگر بروند هم تاثیری نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: ملتی می تواند سرافراز باشد که هم مجاهد باشد و هم جوانمرد. در انقلاب ما هنگامی که جنگ تمام شد و قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شد، دشمن دوباره حمله کرد و جبهه ها پر از نیروی بسیجی شد. بعضی گفتند الان وقت حمله است ولی امام (ره) گفتند پیمانی که قبول کردیم را نقض نمی کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند همه صحنه بین‌المللی را همراه خود کنند و شرایط را هم نمی‌توانند سخت‌تر از این کنند، گفت: استقامت ما د

لاریجانی با بیان اینکه گاهی بعضی پرسشها کشور عظمت انقلاب را پنهان می کند یادآور شد: انقلاب اسلامی انقلاب بزرگی بود و اهداف بزرگی هم دارد ولی مسیر مشکل را طی کرده ما از گردنه های بزرگی عبور کرده ایم. از تجزیه طلبی در ابتدای انقلاب تا ترور شخصیت ها و تحمیل ۱۷ هزار شهید از سوی جریانات منحرف و منافقین. آن ها حتی علیه ما جنگ راه انداختند ولی موفق نبودند لیکن راه درست بود و از راهبری داهیانه امام (ره) و رهبری برخوردار هستیم.

رییس مجلس با بیان اینکه عظمت ملت کشور عزیزمان ایران در منطقه دیده می شود افزود: گاهی می گویند ائتلاف استراتژیک علیه کشور عزیزمان ایران درست می کنیم آن هم با کشورهای کوچک منطقه. مگر قبلا این ائتلاف را درست نکردند؟ زمانی که اتفاق اهواز رخ داد، چند کشور منطقه جسارت کردند. آن ها باید بدانند با چه کشوری حرف می زنند. البته آن ها می دانند با ملت مقاومی طرف هستند. الان هم دشمن های ما بساط تحریم اقتصادی را راه انداختند لیکن تصور می کردند تحریم اقتصادی ما را به جان هم می اندازند.

وی تصریح کرد: دشمن های می خواهند اختلاف بین جریانات را دامن بزنند و بنیه اقتصادی کشور عزیزمان ایران را از بین ببرند. قطعا تحریم ها علیه ملت کشور عزیزمان ایران بد، ظالمانه، نامردی و خلاف مقررات بین المللی است و در همه سطوح هم محکوم هست. آن ها تصورشان این است که می توانند به این شکل تسویه حساب کنند ولی اشتباه می کنند. ملت ما ملت هوشیاری است و راه های مختلفی طی شده است هست. رهبری هم تمهیدات مختلفی اندیشیده اند. اگرچه با مشکلاتی مواجه هستیم و همه ملت هم می دانند تقصیر مسئولان کشور نیست این دشمن های بودند که پیمان شکنی کردند و حالا باید بدانند اگر پیمان شکنی کردند، باید خسارت بدهند. کشور عزیزمان ایران کشور کوچکی در منطقه نیست بلکه اصالت دارد و باتمدن است.

استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند / لاریجانی

رییس مجلس با بیان اینکه شرایط فعلی کشور نیازمند بازسازی اقتصادی است تصریح کرد: البته این کار زحمت زیادی دارد ولی نتیجه بزرگی به دنبال خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: با گرامی داشت یاد شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: ثمره خون این شهیدان باعث شد انقلاب سرپا و با استقامت بایستد و ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران با عزتمندی زندگی کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند همه صحنه بین‌المللی را همراه خود کنند و شرایط را هم نمی‌توانند سخت‌تر از این کنند، گفت: استقامت ما د

وی یادآور شد: نیروی انتظامی یک نیروی بسیار مهم جهت کشور است و فعالیت هایش هم گسترده و متنوع هست. از ایجاد نظم در راهنمایی و رانندگی تا مبارزه با اشرار و کسانی که نظم عمومی را به هم می زنند و صیانت از مرزها و مبارزه با قاچاق. این ها وظایف متنوعی است که بر عهده نیروی انتظامی واقع شده است است و همه باید قدردان تلاش های نیروی انتظامی باشند.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در مراسم اربعین تصریح کرد: این جمعیت در فاصله زمانی کوتاه باید از مرزها به سرعت عبور می کردند و به وطن برمی گشتند. این ایجاد انضباط و امنیت، کار بزرگی بود. حرکت وسیعی جهت آسایش وسیعی انجام شد که جای تقدیر دارد.

استقامت ما در جنگ باعث شد دشمن های جرأت جنگ با کشور عزیزمان ایران را نداشته باشند / لاریجانی

لاریجانی ادامه داد: اینکه امروز مردم کشور عزیزمان ایران با امنیت در کشور زندگی می کنند مدیون زحمات عزیزان ما در نیروی انتظامی هست؛ چه در ایجاد امنیت در شهرها و چه مرزها. خصوصا خانواده شهدا و کسانی که با همه هستی جهت آسایش مردم تلاش کردند و فراموش نمی شوند.

رییس مجلس همچنین گفت: شهید مطهری می فرمود که خون شهدا حماسه ای در ملت ایجاد می کند و به ملت روحیه می دهد. در واقع داشتن تفکر مجاهدانه باعث ایجاد روحیه حماسی بین ملت می شود و این روحیه جهت کشور عزت ایجاد می کند.

وی همچنین گفت: یکی از افتخارات مسلمان ها این است که هم ۲۳ سال زندگی پیامبر اسلام سیره ای به جا گذاشت و هم زندگی ائمه که مجموعا ما ۲۷۳ سال تجربه زیست پاک را داریم که خللی در آن نیست و می توانیم از افکار، روش و زندگی آن ها استفاده کنیم. یکی از پرسشها مهمی که در زندگی پیامبر و ائمه دیده می شود روحیه استقامت در راه بود. اینکه اسلام در بطن جامعه جاهلی توانست رشد کند به سادگی انجام نشد بلکه پیامبر چه در مکه و چه در مدینه مشکلاتی را مجبور شد.

لاریجانی با اشاره به ایستادگی پیامبر در قبال تخریب و ترور شخصیت گفت: این استقامت ها باعث شد حرکت اسلامی گسترش پیدا کند. در طول حیات ایشان جنگ های زیادی رخ داد و ایشان مجاهدت هایی داشتند. در آن وقت بضاعت مسلمانان زیاد نبود ولی استقامت می کردند. آن ها در شعب ابی طالب محاصره اقتصادی شدند ولی به مشکل سرنوشت گذراندند. اینکه در فاصله کوتاهی تفکر اسلامی به سمت کشور عزیزمان ایران آمد و امپراطوری را گرفت و چند کشور مهم را درنوردید، نتیجه آن زندگی مقاوم بود. اگر آن استقامت ها نبود این عزت هم به وجود نمی آمد. امروز هم آنچه باید سرافرازی یک ملت می شود، روحیه استقامت است.

وی با اشاره به نگرانی پیامبر (ص) از تخفیف دین در جامعه اظهار کرد: نگرانی این بود که پوسته ای از دین باقی بماند و حقیقت آن از بین برود. همچنان که اوایل انقلاب گروه های متفاوت دم از اسلام انقلابی می زدند ولی منحرف بودند آن ها پوسته اسلام را داشتند ولی حقیقتش را از بین می بردند. آن وقت جریان چپ در کشور مرسوم بود. آن ها می گفتند مستضعفین همان پرولتاریاست و شهید مطهری با این تفکر مبارزه می کرد.

واژه های کلیدی: ایران | زندگی | انقلاب | انتظامی | انقلابی | نیروی انتظامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه